Nyss hemkommen från Tranås.

Moderator: Ingper

exxy19
Inlägg: 57
Blev medlem: 27 feb 2006, 20:29
Ort: Eskilstuna

Nyss hemkommen från Tranås.

Inlägg av exxy19 »

Vill jag tacka alla som var där och speciellt Unto och Gunnel för en kanonbra träff.

Sen kan jag berätta att oavsett hur fort man kör genom en hagelstorm så kommer man bli helt genomdränkt, gissa hur det kommer sig att jag vet det.

I övrigt har allt varit helt perfekt och både jag och bilen är hemma hela och rena.

Ha det bra allihopa.

Niklas A.
JAG ÄR FIAT FAN, VA FAN ÄR DU?
Min X1/9-sida
Skaffa Firefox nu!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kan bara hålla med föregående talare om Tranåsträffen.
Det bästa var ändå alla positiva människor i denna underbara församling.

På återseende
Tore och Birgitta
Hempa
Inlägg: 54
Blev medlem: 04 maj 2006, 14:03
Ort: Stockholm

Inlägg av Hempa »

Ja, Tack Unto & Gunnel. En kanonträff. Toppenlogi, toppenmat och goa vänner. Allt var toppen. Niklas! Jag vet i allafall att om man kör 170 i spöregn, och saktar ner till 110, så blir man lika blöt på vänster knä som om man satt och åt en thedränkt fralla i duchen med höger ben nedsängt i toalettskålen. Tänker aldrig mer köra 110 när det regnar/.Hempa
Hellre en bil som krånglar ibland än en som alltid är ful.
TurboNimitz
Inlägg: 3
Blev medlem: 09 jun 2006, 12:07
Ort: Varberg

Inlägg av TurboNimitz »

Mina föräldrar råkade vara förbi o såg er uppställda inna i Tranås :) Fick några bilder skickade och de såg ut att varit bra uppslutning :)
exxy19
Inlägg: 57
Blev medlem: 27 feb 2006, 20:29
Ort: Eskilstuna

Inlägg av exxy19 »

Kommer ihåg att jag pratade med ett par vars son var på Coupeträff i Varberg. Hoppas ni hade det lika bra som vi hade det.
JAG ÄR FIAT FAN, VA FAN ÄR DU?
Min X1/9-sida
Skaffa Firefox nu!
TurboNimitz
Inlägg: 3
Blev medlem: 09 jun 2006, 12:07
Ort: Varberg

Inlägg av TurboNimitz »

Hehe ja de va mina föräldrar som har ett sommartorp där uppe nån mil från Tranås :)

Jodå de va helt okey uppslutning på grillkvällen, bilder o en liten halvkul film finns här :)
http://alex.e4.org/Varberg_060527/

Får vi se några X1/9:or på Wheels and Wings tro??
Skriv svar